środa, 10 lipca 2013

Linie boiskowe

Po długiej przerwie postanowiłem wreszcie coś napisać.
Pomyślałem, że pokażę coś, co wielu parkieciarzom spędza sen z powiek :-) a mianowicie linie boiskowe na salach gimnastycznych. Muszę przyznać, że już wiele razy byłem proszony o ich wykonanie. Dzwonili do mnie ludzie z różnych zakątków Polski z prośbą o pomoc ponieważ wykonanie linii przewyższało ich możliwości. A przecież do ich wykonania potrzeba tak niewiele - duuuuużo malarskiej taśmy klejącej i kolorowe lakiery. Przyznam, że wiele daje doświadczenie, które zdobyłem przez lata. Ono właśnie pozwala odpowiednio rozplanować linie na boisku i wykonać je w kilka godzin. Przedstawiam kilka zdjęć linii, które wykonałem.


                                     




                   
                                          Tutaj przykład wykonywania linii przedstawiony w trzech etapach:

                                              1. parkiet przygotowany do malowania linii
                                       
                                                                  2. malowanie linii
                             
                                                  3. lakierowanie parkietu i efekt końcowy